nothin' interesting bout this blog until u check on it!

Sahabat..

Saturday, February 19, 2011

Proses Pembentukan Anak Ayam

Proses perkembangan embrio ayam mengambil masa selama 21 hari.
Gambar2 kat bawah ni menunjukkan proses pembentukan anak ayam..
Jom tengok!













Maha Suci Allah yang mencipta segalanya..

(◕‿◕✿)

31 comments:

  1. Ya Allah.. mila baru taw mcm nie rupanya anak ayam terhasil.. memang hebat,,

    ReplyDelete
  2. oh! cmnie ke proses pembentukkan anak ayam.
    tq share.

    ReplyDelete
  3. kuasa Allah yg mencipta segala2nya. SubhanAllah

    ReplyDelete
  4. alamak, lepas dah tau geli la plak nk mkn telur ayam..huhuhu

    ReplyDelete
  5. Luar biasa.. !! nice info.. Maha Besar Allah SWT.. dan Maha Pencipta :)

    ReplyDelete
  6. "subhanAlah...itu lah sebagian kecil dari kuasa mu ya Allah....!!
    sesungguh nya hamba dalah golongan yg lemah,,,berilah hambamu ini kesadaran...

    ReplyDelete
  7. huhu yup...bru thu cmner anak ayam tu menetas...hahahaha comel pon ade...kuase Allah..

    ReplyDelete
  8. Anak ayam ni membesar dlm kuali ke??? Pic tu nmpk macam dlm kuali... hehe

    ReplyDelete
  9. Wah..... Kagum tgk anak ayam tu dilahirkan.. Btol ke ank ayam yg comel sdg berdiri tu adalah anak aym yg dr tabung uji tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn..tu gmb hiasan je..amik dr google =)

      Delete
  10. Abis tu, anak ayam yg membesar dlm tabung uji tu cmne? Mati ke? huk3. Cian anak ayam tu..

    ReplyDelete
  11. ala...pas ni mesti geli nk mkn telur ayam..hehe fav tuh!

    ReplyDelete
  12. wah.. sy ijin copas gambar ini ke blog saya ya... keren...

    ReplyDelete
  13. excited tengok ! tapi camne lah captured gambar ni? kulit telur tu invincible ke? hehe

    ReplyDelete
  14. good info..kawan kte ckp, kuning telur tu daging ayam, putih telur tu bulu dia, hikhik..macam ni rupanya..

    ReplyDelete
  15. embrio ayam.. samalah dengan embrio manusia :D.. bentuknye sama..

    ReplyDelete
  16. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails