nothin' interesting bout this blog until u check on it!

Sahabat..

Saturday, January 22, 2011

Panda

Kali ni kita tengok gambar2 panda pulak..dari baby sampai la dewasa.
Sebelum tu, sedikit info tentang panda. Nama Cina bagi panda ialah beruang kucing. Ia sangat pandai memanjat pokok. Kalau terjatuh dari pokok, panda tak akan cedera sebab badannya gemuk. Pada masa dahulu, panda memang makan daging je. Tapi lama kelamaan, haiwan ni beransur-ansur jadi vegetarian pulak. Makanan utamanya ialah buluh. Secara puratanya, panda boleh hidup selama 35 tahun.

Jom tengok gambar2 ni..











Cute sangat kan? Panda memang adorable..

(◕‿◕✿)

24 comments:

  1. adeh, comel gler kot!
    auwww, geram jerk merah2 time bby tuh, hehe! xD

    ReplyDelete
  2. GRR..

    X Pnh p0n tgk yg kecik2 tu..
    comeyl

    ReplyDelete
  3. cute nyew...

    tp yg msih bb blom tgk pon
    tp bla da tgk bru tau ia comel,,

    ReplyDelete
  4. comelnye!!!cari la kurekure pulak....hehehe

    ReplyDelete
  5. ya allah kcik gler nye time baby..lau da bsar,, huhuhu..

    ReplyDelete
  6. Memang comel sangat..... rasa macam nak picit hidungnya...

    ReplyDelete
  7. sy sangat suka panda...

    sy sangat suka panda...

    sy sangat suka panda...

    sy sangat suka panda...

    suka sangat sangat sangat sangat...
    tapi xda kat malaysia.
    sian saya.

    ReplyDelete
  8. alalalala ... comelnya .

    hey panda , kite amek awak jadi adik kite nak ? *wink

    kihkihkih :)

    ReplyDelete
  9. singgah sini dan following anda. Panda sangat comel hahaha

    ReplyDelete
  10. kalau lah leh jadikan binatang peliharaan ni mmg dh beli dh... bestnya tgk proses dia membesar..so cute!!!

    ReplyDelete
  11. alahai..comel sgt la..bestnya klau dpt pelihara ni.. :)

    ReplyDelete
  12. sgt comel tp takut nak dekat..heheh

    ReplyDelete
  13. comey gilerrrr!!!!!!!!!!!!!! rase mcm nak bela jer....

    ReplyDelete
  14. sangat2 la cuit miut..kena cari sekor nie wat peluk tido!haha bleh tlg carikan ke cik hana??

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh..kt shopping mall ada byk..hehe

      Delete
  15. suka giler ngan panda...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails