nothin' interesting bout this blog until u check on it!

Sahabat..

Tuesday, December 21, 2010

Telur Ayam Kembar

Korang pena tak tengok telur ayam kembar? Aritu hana nak goreng telur. Masa pecahkan telur tu, tengok2 ni la hasilnya..hehe. Telur ayam kembar. Agaknya kalau biar lahir, dia jadi ayam kembar siam kot. Ye ke?


(◕‿◕✿)

24 comments:

  1. saya tak pernah jumpa lagi....tp kan kalo la wt separuh masak ni..
    perghhhh.....
    :)

    ReplyDelete
  2. kalau nak anak kembar kena amalkan makan telur ayam kampung kembar kuning :)

    ReplyDelete
  3. SUBHANALLAH...

    ayam pon leh kembar ey..

    ReplyDelete
  4. jadi kembar siam kot..hehe..anyway followed ur belog :D

    ReplyDelete
  5. belum pernah jumpe lagii
    then telur ayam tue bwat msk pew?
    hehehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. yg ni telur kembar..mksd sy, dlm 1 biji telur tu ada 2 kuning telur melekat

      Delete
  7. ada jumpa..time tu nk goreng telur..pecah jer tgk ada 2bjik...pastu diam2 lah...tkot jd perhatian org umah...goreng pe sume dah kenyang baru cakap...hehe..org tua2 cakap dapt anak kembaq plak..heeee..kepercyaan ja kot....pisang pun ada jugak...

    ReplyDelete
  8. agk2 mcm mane la kalo ayam kembar siam..hmmmmmm ( think.think.think.) hehehe

    ReplyDelete
  9. ISKK...pertama kali jumpa bende macam ni...
    Jangan makan telur tu..nanti dapat anak kembar lak..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. best ape klu dpt kembar..senang.hehe

      Delete
  10. klu org meniaga kuih2..mmg suke klu dpt telo kuning kembar cmni. Dpt jimat cost telur. hehehe

    ReplyDelete
  11. wah...mcmni dah untung..dpt 2 telur kng...

    ReplyDelete
  12. wahhh ...
    menarik ..
    Fina tak penah jumpa lagi .
    huhu~

    http://edrina-dafinites94.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. wah..
    penemuan yg menarik..
    xpernah jumpa lg..
    hehehehe..
    entry ni harus di kreditkan kepada mak cik yg jual telur ni..
    huhuhhu :)

    ReplyDelete
  14. hehe,,,Syed dh penah jmpe telur mcm nie coz dulu ayah syed bela "ayam gajah"...ayam nie besar dari ayam biase...2x or 3x ganda besar,,telur dier lak akan ade 2 kuning....jd,save bajet,,,heheh

    ReplyDelete
  15. Wow. Telur kembar tu. Extra egg yolk yg best tu.. hehe (^.^)

    ReplyDelete
  16. macam kina dulu selalu dapat makanan yg kembar2... biskut la pisang la...bawang la.... last2 kina dapat anak kembar....heheheeh

    hana nk dapat twin baby kot..hahaah

    ReplyDelete
  17. tak dpt bygkan klu ayam tu jadi kembar ... dulu takut sgt klu jumpa/makan benda yg ada cantum berdua ni... org tua kata nanti dpt anak kembar siam

    ReplyDelete
  18. kat sg besar.. ada banyak... :)

    ReplyDelete
  19. klu kembar biase xpe..takut kembar siam je...huhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails